Latokartanon liikuntahalli, Agronominkatu 26, 00790 Helsinki, Kenttä Sali 2 [kartta]

ToTessa on kiinnitetty huomiota myös valmentajien kehittymismahdollisuuksiin – viimeksi futsalin osalta tämä on tarkoittanut T19-valmentaja Antti Paappasen ja T13–T15 valmentajien kesken tehtyä tiiviimpää peli- ja harjoitustaktista yhteistyötä. Näissä merkeissä ollaan to 18.4. klo 19 mahdollistamassa myös Futsal C -valmentajakoulutuksen näyttö. Nimittäin C-tutkintoa tekevä Timo Vesterinen (Ollin veli :) on valmentanut Mäntsälän Urheilijoissa, ja tämä yksittäinen treenien vetäminen ToTelle täydentää hänen C-tutkintoaan. Paikalle tulee Palloliitosta Matti Anttonen seuraamaan valmennusta ja antamaan palautetta Timolle (tämä toivottavasti myöhemmin poikii myös lisää vapaaehtoisia futsal-valmentajia ToTeen!).

Kiitos siis, jos saamme pelaajia vielä torstaina Latokartanon Liikuntahalliin klo 19, vaikka futsalkausi alkaa muutoin olla paketissa. Ilmoitathan pian nimenhuudossa In/Out – kiitos!

Ilmoittautumiset

4
Iiris V Siiri L (Maalivahti) Elsi Olli V
19
Amanda A Olivia S Anna Sy Isla S Anna Sa Aada K Olivia A Noemi L Tara W Mary S Twisha J Amelie Linnea H Mariliis S Stella W Saga P Seela R Lili H Emma P
6
Sofia H Emmi K JC Sonja Ö Robin S (Huoltaja) Jonna S (Huoltaja)

Kommentoi...

Jan-Christ

Olivialla kevätkonsertti valitettavasti juuri samaan aikaan

Emma ilmoittautui out

Jos vain ehtii

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot